ד"ר דודאי משה

מצוינות בניתוח הרניה בלפרוסקופיה, הרניה של ספורטאים ופציעות במפשעות

דר' משה דודאי; פרופסור משנה לכירורגיה באוניברסיטת יוזוס בבטסדה ארה"ב, בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, עבר התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים האוניברסיטאי של הדסה בירושלים.  דר' דודאי הוא הכירורג בעל הניסיון העשיר בארץ בניתוחי הרניה בלפרוסקופיה וההתמקצעות והתמחות בתיקון הרניה התחילה לפני יותר משני עשורים קודם לזמן שניהל את המחלקה הכירורגית בביה"ח בקור חולים.

דר'  דודאי הינו מחלוצי הלפרוסקופיה בארץ והיה הראשון לבצע ניתוחי הרניה בלפרוסקופיה. כמו כן דר' דודאי הינו בין מפתחי ומשכללי הגישה הלפרוסקופית לתיקון הרניה בעולם.  הוא חבר פעיל באיגוד האמריקאי להרניה,  חבר מייסד באיגוד הבינלאומי לניתוחי הרניה בלפרוסקופיה משתתף ומרצה בכנסים של איגודים אלו. דר' דודאי היה בצוות הבינלאומי של כותבי ההנחיות לתיקון הרניה בלפרוסקופיה שהתפרסמו בספרות הרפואית ב 2011 וכמו כן כתב את הפרק על האבחנה וטיפול בהרניה של ספורטאים.

מומחיותו בתחום הכירורגיה הלפרוסקופית הובילה אותו להיבחר לנשיא של איגוד כירורגיית הווידאו האירופאי, להתמנות לעורך הווידאו בעיתון רפואי לפרוסקופי מוביל ולמבקר כתבות בעיתון רפואי לפרוסקופי נוסף. בנוסף הוביל פרויקט של לפרוסקופיה מתקדמת במרכז הלאומי רפואי של הצי בבטסדה ארה"ב שם שימש במינוי של יועץ לכירורגיה. דר' דודאי היה גם המנהל של השרות הלפרוסקופי והשמנה בביה"ח משגב לדך.

דר' דודאי הינו חבר ביותר מעשרה איגודים כירורגיים מקצועיים ישראלים ובינלאומיים כולל באיגוד לרפואת ספורט. היה מהראשונים בעולם לפתח וליישם את הגישה הלפרוסקופית לתיקון הרניה ש לספורטאים ופציעות ספורט במפשעות ושרירי הבטן. הוא טיפל בשיטה זו בהצלחה במאות ספורטאים.

דר' דודאי הינו גם ממציא ומפתח מכשור כירורגי לפרוסקופי לתיקון הרניות.

יותר מ 20 שנות ניסיון בתיקון הרניות בלפרוסקופיה ומאות רבות של מנותחים עם תוצאות מצוינות, הם כרטיס הביקור של דר' דודאי.

לקריאת מאמר בנושא >>

  מעטפת שירות רפואית ייחודית המיועדת לילדים העוסקים בפעילות ספורטיבית.

שירות חדשני הכולל טיפולים ע"י מומחים בתחום רפואת הספורט, בזמינות מיידית, ללא תשלום וללא השתתפות עצמית ו זאת מתוך ראיית הילדים כספורטאים לכל עניין ודבר.