כיצד ניתן לרכוש את מעטפת השירות הרפואי הייחודית ?
מעטפת השירות הרפואי הייחודית ניתנת לרכישה אך ורק על ידי אגודת ספורט עבור הספורטאים הפעילים בה.
איך זה עובד? נפגעתי במהלך פעילות ספורטיבית של האגודה. מה עלי לעשות
?
במקרה פציעה במסגרת פעילות האגודה, עליך לעדכן את המאמן / האגודה שמעבירה טופס הודעה על פציעה, למוקד ספורטקר לטיפול. כל השאר עלינו. אנו יוצרים עימך קשר, מפנים לטיפול ועוקבים אחרי ההתנהלות עד לסיום הטיפול
.
הופניתי לטיפול / ייעוץ איך זה מתבצע
?
כאשר יוצרים עימך קשר ממוקד ספורטקר, הינך מופנה לגורם מקצועי מסויים ובמקביל נשלחת אליו הפניה מסודרת. כך שכאשר הינך מתקשר לקבוע תור, ממתינה הפניה עבורך. כל שעליך לעשות הוא לציין שהופנית ע"י ספורטקר ולקבוע תור לטיפול
.
הופניתי לטיפול פיזיותרפיה / ייעוץ רופא מה עלי להביא
?
ככלל לכל התייעצות רופא / טיפול פיזיותרפי יש להביא את כל חומר שיש בנוגע לפציעה (צילומים, בדיקות שונות וכו')
.
כמה זה עולה לי
?
זה לא עולה לך ! כל שעליך לעשות הוא לתאם תור ולהגיע לטיפול (בכפוף לתנאי הפוליסה
)
הופניתי לרופא שהמליץ על המשך טיפול. מה עלי לעשות
?
מאומה ! מוקד ספורטקר מצוי בקשר רציף עם אנשי המקצוע, מעודכן און ליין לגבי המלצות להמשך טיפול. אנו, במוקד ספורטקר, ניצור עימך קשר לתאום המשך טיפול והנחיות
.
קיבלתי טיפולי פיזיותרפיה. המטפל ממליץ על עוד טיפולים מה עלי לעשות
?
מאומה ! מוקד ספורטקר מצוי בקשר רציף עם אנשי המקצוע ומעודכן און ליין לגבי המלצות להמשך טיפול. המטפל מעביר אלינו בקשה להמשך טיפולים. הבקשה נבחנת ובמידת הצורך, אישור מועבר ישירות לגורם המטפל.
איך אני רואה את רשימת נותני השירות
?
באתר ישנה רשימה של נותני השירות
המתעדכנת מעת לעת
.
האם אוכל לבחור נותן שירות שאינו בהסכם
?
לא. תנאי מעטפת השירות הינם קבלת שירות באמצעות ספקי שירות שבהסדר בלבד.
מה מכסה מעטפת השירות
הרפואי הייחודית ?
באתר תוכל להוריד מצגת מפורטת של תנאי מעטפת השירות הרפואי הייחודית
.
כיצד ניתן ליצור עימכם קשר ?
ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות הטלפון
1-700-70-77-44
באמצעות המייל
moked@sportcare.co.il
באמצעות
האתר